زهره رستگار

وکیل ملکی متخصص و حرفه ای با مشاوره رایگان

وکیل ملکی متخصص و حرفه ای با مشاوره رایگان

فهرست مطالب

وکیل ملکی متخصص و حرفه ای چه کاری انجام میدهد؟ آیا نیاز به مشاوره رایگان با کارشناسان ملکی دارید؟؟ آیا فکر می کنید قبل از استخدام وکیل ملکی باید اطلاعات بیشتری در این زمینه داشته باشید تا بتوانید وکیل ملکی را از یک فرد عادی تشخیص دهید؟ اگر این نگرانی را دارید، این مقاله قطعا به شما کمک خواهد کرد.

همین حالا یکی از راه های ارتباطی را انتخاب کنید و اولین مشاوره رایگان ملکی خود را با وکیل حرفه ای زهره رستگار دریافت کنید. شما می توانید هرگونه سوال در رابطه با مشکلات ملکی را با مشاوران و وکیل ملکی ما وکیل رستگار بپرسید و بهترین مشاوره را برای حل مشکل خود بدون هیچ هزینه ای از وکبل رستگار که بارها با این مشکلات مواجه بوده اند و رفع کرده اند، دریافت نمایید.

وکیل ملکی کیست؟

وکیل ملکی به شخصی گفته می شود که دارای پروانه وکالت از کانون وکلا بوده و در امور ملکی تخصص دارد. این افراد در زمینه قوانین و مقررات املاک دانش و تجربه کافی دارند و می توانند در پرونده ها و اختلافات ملکی به بهترین نحو ممکن وکالت مشتریان خود را داشته باشند.

وکیل ملکی در تهران نیز می تواند در تنظیم و بررسی قراردادها به مشتریان کمک کند. این قراردادها شامل قراردادهای خرید و فروش املاک، اجاره املاک، مشارکت در ساخت و ساز و صلح و سازش بین طرفین اختلاف است. تفاوت فرد مذکور با مشاور املاک در این است که وکیل ملکی تحصیلکرده و دارای پروانه وکالت بوده و به کلیه قوانین مربوط به املاک مسلط است.

چرا داشتن وکیل ملکی ضروری است؟

در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم، متأسفانه اعتماد بسیار نادر است. این درد رایجی که همه ما از آن رنج می بریم هنگام خرید و فروش خانه به سر می آید. زیرا خرید و فروش خانه یک تعهد مالی بزرگ است و همیشه خطراتی را به دنبال دارد. بسیاری از ما نگران این هستیم که در معاملات املاک و مستغلات در دام دلالان و کلاهبرداران بیفتیم و بودجه ای که روی آن حساب کرده ایم یا ملکی که آرزوی خرید آن را داشتیم از دست بدهیم.

در اینجا اهمیت کمک گرفتن از وکیل ملکی در تهران مطرح می شود. هرکس در زندگی خود یک بار در دام دلالان و کلاهبرداران افتاده باشد، این سخنان را با پوست و استخوان خود احساس خواهد کرد. مدافع تضمین می کند که گرفتار سودجویی و واسطه گری نمی شوید و معامله خوب و حساب شده ای به دست می آورید.

افرادی که وکیل نمی گیرند در نهایت قراردادهایی را امضا می کنند که به نفع آنها نیست و مرتکب اشتباهاتی در امضای قرارداد می شوند که بعداً آنها را به دام می اندازد. در یک کلام، اجازه دهید بگوییم که اگر معامله پیچیده ای دارید، هرگز به تنهایی وارد آن معامله نشوید، زیرا نسبت ریسک به پاداش بسیار بالاست.

چرا داشتن وکیل ملکی ضروری است؟

انواع دعاوی ملکی در قانون

پرونده های ملکی شامل پرونده های قضایی، ثبتی و کیفری مربوط به املاک است. این پرونده ها به دلایل مختلفی مانند اختلافات ملکی، تخلف از تعهدات قراردادی، جعل اسناد و … قابل طرح هستند.

در این دعاوی نماینده اموال می تواند نقش بسیار مهمی در احقاق حقوق مردم داشته باشد. یک وکیل ملکی با دانش و تجربه خود می تواند در موارد زیر به افراد کمک کند.

  • دعاوی ملکی حقوقی

دعاوی حقوقی، دعاویی هستند که در خصوص مسائل ملکی مطرح می شوند و ماهیت قانونی دارند. این پرونده ها در محاکم قضایی رسیدگی می شود.

مهم‌ترین دعاوی ملکی حقوقی

برخی از مهم‌ترین وکیلای حقوقی عبارت‌اند از:

  1. دعوای خلع ید
  2. دعوای تخلیه ملک
  3. دعوای ابطال سند رسمی
  4. دعوای فسخ قرارداد
  5. دعوای مطالبه خسارت
  • دعاوی اموال ثبتی

دعاوی مالکیت ثبت شده، دعاویی هستند که علیه اموال ثبت شده و ماهیت قانونی دارند. این پرونده ها در محاکم قضایی رسیدگی می شود. ادعای مالکیت ثبت شده به دلیل ماهیت و اهمیت عنوان ثبت شده از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

املاک ثبتی املاکی هستند که در دفتر املاک ثبت شده و دارای سند رسمی هستند. سند رسمی سندی است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک صادر می شود و دارای اعتبار قانونی است. وکیل ملکی در تهران در این موارد متخصص است و می تواند به موکل خود در احقاق حقوق خود کمک کند.

مهم‌ترین دعاوی اموال ثبتی

بعضی از مهم‌ترین دعاوی اموال ثبتی عبارت‌اند از:

  1. دعوای ابطال سند رسمی
  2. دعوای لغو ثبت ملک مرتبط
  3. دعوای ابطال سند مالکیت اختلافی
  4. دعوای ابطال مراحل ثبتی
  5. دعوای ابطال نظریه هیئت حل اختلاف سازمان ثبت و اسناد کشور
  6. دعوای افراز
  7. سایر دعاوی اموال ثبتی
  • دعاوی جزایی (کیفری)

موارد جرایم اموالی مواردی است که مرتکب جرم با ارتکاب عمل غیرقانونی نسبت به اموال غیرمنقول (زمین، ساختمان، آپارتمان، مغازه و …) مال یا سایر حقوق را تضییع می کند. این پرونده ها توسط دادستان یا شاکی خصوصی مطرح و در دادگاه های کیفری رسیدگی می شود. خدمات وکلای آرسام به غیر از وکلای مدنی شامل وکلای کیفری در تهران نیز می شود.

مهم‌ترین دعاوی ملکی جزایی

  • جعل سند املاک
  • کلاه‌برداری در معاملات املاک
  • تصرف عدوانی
  • تخریب و ورود بدون اجازه به ملک دیگران
  • مغایر با قانون بودن ساخت‌وساز
  • تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون مجوز

اهمیت مراجعه به وکیل ملکی

بسیاری از حقوق مالی که در آنها می توان ضرر و زیان و سود و منفعت را به افراد منتقل کرد، نیاز به حضور یک وکیل املاک مجرب دارد. نحوه و چگونگی تشکیل پرونده از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در تعیین میزان حقوق طرفین در مراحل قانونی از اهمیت اساسی برخوردار است و در واقع مبنا قرار می گیرد، لذا لازم است پرونده فاقد آن باشد.

شکلات ناخواسته در فرآیند و به دلیل عدم تجربه. شناسایی و پیگیری مسائل و دعاوی املاک و مستغلات از یک کارشناس موضوع. هنگامی که شخصی اموال دیگری را سلب می کند، این وکیل متخصص املاک است که باید تصمیم بگیرد که آیا پرونده توقیف تهاجمی یا کیفری را دنبال کند.

اهمیت مراجعه به وکیل ملکی

چون قوانین زیادی در این زمینه وجود دارد، آیا این وکیل ملکی می داند که مبنای ارزش معاملاتی ملک چیست؟ و ماده 100 قانون شهرداری ها و تبصره های آن در کجا اعمال می شود و ماده 64 قانون مالیات های مستقیم کجا اعمال می شود و وکیل ملکی است که در فرصت مناسب قضاوت می کند تا دلایل و مطالبات خود را بیان کند تا حقوق موکلش تضییع نشود.

بدیهی است که همیشه این احتمال وجود دارد که مردم حق خود را نسبت به اموالی که دارند از دست بدهند. دعاوی ملکی مختلفی مانند شهرت، فسخ قرارداد، تخلیه ملک مسکونی، دعوای تصرف عدوانی و … وجود دارد که با تضییع حقوق افراد در هر یک زیان مالی زیادی به فرد وارد می شود، لذا افراد باید با وکیل مشورت کنند. برای رسیدگی به چنین مواردی نیاز به وکیل دعاوی ملکی خوب و با تجربه می تواند راه حلی برای مشکلات شما در این زمینه باشد.

معایب استفاده نکردن از نکات مشاوره ملکی و دریافت مشاوره ملکی

  1. با توجه به طولانی شدن دادرسی در دادگاه های ایران، قطعا وقت شما را تلف می کند و اعصاب شما را به هم می ریزد.
  2. هزینه دادرسی و هزینه کارشناسی و سایر هزینه های حقوقی بر دوش شما بسیار سنگین خواهد بود.
  3. قوانین املاک و مستغلات بسیار پیچیده و به گونه ای تنظیم شده است که در صورت مطالعه و استفاده از موارد غیر متخصص، در صورت عدم آگاهی از آثار آن، ممکن است هزینه های جبران ناپذیری متحمل شود.
  4. با توجه به اینکه معاملات ملکی و معاملات مربوط به املاک بیانگر تعداد بسیار زیادی از دعاوی در سیستم قضایی و دادگاه هارو می باشد، باید کلیه مواد قرارداد و معامله خود را با دقت تهیه کنید در غیر این صورت شما نیز یکی هستید. از مردم شما در این دعاوی شرکت خواهید کرد.

به همین دلیل بهتر است قبل از هر اقدامی برای جلوگیری از خسارات آتی که ممکن است در اثر تسویه نادرست قرارداد ایجاد شود، با یک وکیل حرفه ای املاک یا مشاور و کارشناس حرفه ای در املاک زیمنه مشورت کنید. با توجه به اینکه سال هاست گروه وکیل صدر صرفاً دعاوی ملکی را می پذیرد و وکالت می کند و به افرادی که نیاز به مشاوره ملکی دارند مشاوره می دهد، با همه ریز و درشت انواع دعاوی ملکی آشنا هستند.نکات مشاوره ملکی و دریافت مشاوره ملکی

برای انتخاب وکیل ملکی باید به چه معیارهایی توجه کرد؟

  1.  باید سطح تجربه این مشاور املاک را بسنجید. مشاور املاک باید در انواع امور ملکی تجربه بالایی داشته باشد و شما می توانید از نتایج به دست آمده از مشاوره با وکلای دعاوی ملکی به عنوان معیاری برای سنجش کیفیت مشاوره ای که آنها می کنند استفاده کنید.
  2. با توجه به قوانین و مقررات و آرای وحدت رویه ای که روزانه در کشور منتشر می شود، به موقع بودن مشاور یکی از نکات مهمی است که در هنگام مشاوره به آن توجه می شود. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می کند که قوانین جدید قوانین قدیمی را ملغی کرده و حقوق و تعهدات جدیدی ایجاد کند.
  3. این وکیل و مشاور باید با مراحل دعاوی ملکی آشنا باشد تا بتواند تشخیص دهد که پرونده شما در چه مرحله ای است تا بهترین مشاوره را به شما ارائه دهند.
  4. با توجه به اینکه قیمت ثابت و مشخصی برای مشاوره های حقوقی تعیین نشده است، هر یک از نزدیکان مشاور مبلغی را برای خود تعیین و از مردم دریافت می کنند. قبل از اینکه در مورد حق مشورت با طرف مقابل مشاوره بگیرید، باید تکلیف را مشخص کنید تا در آینده برای خود مشکلی ایجاد نکنید.
  5. باید به این نکته توجه داشته باشید که برای انتخاب مشاور حقوقی نباید فردی را صرفاً به این دلیل که مثبت صحبت می کند و به شما انرژی می دهد انتخاب کنید، گاهی اوقات باید از حقایق پرونده خود مشورت کنید، حتی اگر برای شما ناراحت کننده باشد. حتی اگر مشاوره حقوقی شما مشاوره حقوقی ملکی رایگان باشد، باید این موارد را در اولویت خود قرار دهید تا بتوانید بهترین مشاوره حقوقی ممکن را دریافت کنید.

خدمات مشاوره حقوقی ملکی

از جمله خدمات مهم در مشاوره وکیل ملکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مشورت در موضوع دخل و تصرف در اموال غیرمنقول
  •  مشاوره در مورد مسائل مربوط به تنظیم قراردادهای ملکی
  •  مشاوره در امور مربوط به ثبت اسناد
  •  مشاوره در مورد مسائل مربوط به خرید و فروش املاک و مستغلات
  •  مشاوره در مورد مسائل مربوط به مصادره اموال غیر منقول
  •  مشاوره در امور شکایت مستاجر
  •  مشاوره در مورد مسائل مربوط به آزادسازی وام مسکن
  •  دعاوی موضوع کمیسیون ماده 5 شهرداری، دعاوی ماده 7 کمیسیون شهرداری، دعاوی موضوع ماده پنجاه و ششم کمیسیون منابع طبیعی.
  •  دعاوی موضوع ماده 147 و 148 قانون واگذاری زمین بدون سند رسمی در بالای صفحه از کارشناسان و وکلای حرفه ای املاک ما مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.

ارائه بهترین و مناسب ترین خدمات مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی ملکی

تقریباً همه افراد یا حداقل یکی از اعضای خانواده هر فرد، یک یا چند بار در طول زندگی خود ملکی اجاره ای یا اجاره ای را خریده یا فروخته اند. می توان گفت بدترین و تاسف بارترین اتفاقی که می تواند با این اقدامات بیفتد این است که حقوق افراد درگیر در این معاملات ضایع شود و دستخوش اقداماتی مانند کلاهبرداری شویم.

در این مورد، از آنجایی که ما با تراکنش های بسیار بالا سروکار داریم. بنابراین ما در خطر از دست دادن چیزهای زیادی خواهیم بود. هدف و دلیل مراجعه به وکیل و مشاور برای مشاوره حقوقی املاک جلوگیری از این ضررها می باشد. یک وکیل حرفه ای و خبره با تجربه و مهارت و دانش عملی به شما کمک می کند تا از هر گونه آسیبی جلوگیری کنید.

به همین دلیل حتی اگر خرید و فروش و اجاره املاک شغل و حرفه شماست، پیشنهاد می کنیم از مشاوره حقوقی املاک یک وکیل یا مشاور متخصص بهره مند شوید. مشاور حقوقی با تجربه در زمینه املاک و مستغلات؛ کلیه مدارک را به طور کامل و کامل بررسی می کند و در صورت لزوم و امکان تصحیح می کند. ضمناً اگر ملاحظه کند و از او بخواهید در انعقاد عقد و معامله حاضر خواهد بود.

مشاوره حقوقی در خصوص دعاوی ملکی

نکته نهایی در مورد وکیل ملکی متخصص و حرفه ای در تهران

داشتن اطلاعات و دانش حقوقی و کیفری در زمینه املاک یکی از مهم ترین مولفه های مورد استفاده در معیارهای انتخاب شماست. به همین دلیل کاملاً بدیهی است که در انتخاب وکیل ملکی هرگز نباید از وکلای متخصص در امور خانوادگی مانند طلاق و ازدواج استفاده کنید یا از آنها مشاوره بگیرید.

علاوه بر این موارد لازم است وکیل مورد نیاز شما قابل اعتماد باشد تا مدارکی که به او ارائه می دهید و تحویل می دهید به دست افراد نادرست نیفتد. این مسائل آنقدر مهم است که در بسیاری از کشورها جرم محسوب می شود.

در نتیجه هیچ یک از مشاوران، افراد و وکلا حق افشای اسرار موکل خود را ندارند. ویژگی بعدی که بسیار حائز اهمیت است این است که مشاور حقوقی و وکیل باید این توانایی را داشته باشند که بتوانند به راحتی اطلاعات را به گیرنده مشاوره منتقل کنند و بتوانند با گفتن نکات صحیح، گیرنده مشاوره را به خوبی متقاعد کنند.

 

مقالات مرتبط

بهترین وکیل سفته در تهران

هلدینگ تابلوشو

بهترین وکیل ملکی تهران

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *